OGŁOSZENIE w sprawie naboru kandydatów na członków Komisji Konkursowej do oceny ofert złożonych w Otwartym Konkursie Ofert na realizację zadań z zakresu dofinansowania wkładu własnego do projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych w 2018 roku.
Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 450 z późn zm.) oraz zgodnie z „Rocznym programem współpracy Gminy Brusy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie gminy Brusy na rok 2018”, „Wieloletnim Programem Współpracy Gminy Brusy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie gminy Brusy na lata 2017 – 2021” i zarządzenia Burmistrza Brus z dnia 3 grudnia 2014 roku w sprawie ustalenia regulaminu powoływania, funkcjonowania i pracy komisji konkursowych do oceny ofert w otwartych konkursach ofert, Burmistrz Brus zaprasza osoby reprezentujące organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy, do zgłaszania kandydatów na członków komisji konkursowej pod warunkiem, że organizacja, którą reprezentują, nie będzie brała udziału w konkursie.
Komisja konkursowa powoływana jest w celu opiniowania ofert złożonych przez organizacje w ramach ogłoszonego przez Burmistrza otwartego konkursu ofert.
Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniu komisji jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
Zgłoszenia na załączonym formularzu (podpisane przez kandydata oraz przez osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu organizacji zgłaszającej) należy składać w Biurze Interesanta Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy lub przesłać pocztą elektroniczną na adres um@brusy.pl. Termin składania dokumentów: 5 października 2018 roku do godz. 15:00, o terminie przyjęcia zgłoszenia decyduje data i godzina wpływu do urzędu.
|