wtorek, 04 sierpień 2020 14:07

Już jutro - finał wojewódzkiego Pucharu Polski!

Już jutro w Brusach - finał wojewódzkiego Pucharu Polski!

Kaszubia Kościerzyna i Jaguar Gdańsk w walce o puchar!

5 sierpnia   godzina 17:00    Brusy - Stadion Miejski ul. Armii Krajowej 1,

Finał Pucharu Polski na szczeblu wojewódzkim zapowiada się niezwykle ciekawie i emocjonująco. Dla Jaguara to pierwsza taka okazja, by podnieść puchar. Kaszubia ma już doświadczenie w finałach. W 2013 roku kościerzynianie przegrali z Cartusią 0:1, ale rok wcześniej świętowali po zwycięstwie 3:2 z Gryfem Wejherowo.

Na zwycięzców czeka czek w wysokości 40 000 zł. Przegrany zainkasuje 10 000 zł.

Współorganizatorem meczu finałowego jest Gmina Brusy

W dniu meczu nie będzie prowadzona dystrybucja biletów. 

Wnioski o akredytacje dziennikarskie można przesyłać na e-maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do godziny 10:00 dnia 5 sierpnia (środa).

Pełna zapowiedź dostępna jest na stronie Pomorskiego Związku Piłki Nożnej

 

 

Wyświetlony 50354 razy