poniedziałek, 31 sierpień 2020 22:16

Planowane wyłączenia prądu

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  1. W dniu 1 września 2020 r. w godzinach od 8:00 do 11:30 – Brusy ul. Frezjowa działka 391/21, i przyległe.
  2. W dniu 3 września 2020 r. w godzinach od 8:00 do 11:30 – Przymuszewo od 1 do 12, i przyległe.
  3. W dniu 4 września 2020 r. w godzinach od 8:00 do 14:30 – Czarnowo Wybudowanie 28, 32, 33, 34, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem:

http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 43438 razy