czwartek, 30 styczeń 2025 09:11

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 03.02.2025 r.

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 3 lutego 2025 r. w godzinach od 8:30 do 12:30 – Owink, Drzewicz, Młynek, Kamionka Osada numery: od 2 do 11, Płęsno 1, 1A, i przyległe.

- 3 lutego 2025 r. w godzinach od 8:30 do 13:30 – Laska numery: 1, od 3 do 5B, 8, Widno od 1 do 2A oraz od 4 do 13, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 1813 razy