czwartek, 30 styczeń 2025 09:19

IX SESJA RADY MIEJSKIEJ W BRUSACH - transmisja obrad

Dziś (30.01) IX sesja Rady Miejskiej w Brusach. Obrady można obejrzeć online.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum. 
2. Przyjęcie protokołu z VII i VIII sesji Rady Miejskiej. 
3. Przedstawienie porządku obrad. 
4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej. 
6. Podjęcie uchwał w sprawach: 
a) planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Brusach na 2025 rok 
b) rozpatrzenia petycji 
c) wyrażenia opinii do projektu Audytu Krajobrazowego Województwa Pomorskiego 
d) opłaty targowej 
e) opłaty miejscowej 
7. Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.                                      
8. Sprawy organizacyjne.
9. Zamknięcie obrad. 

 

Wyświetlony 1596 razy