wtorek, 04 luty 2025 11:44

FERIE ZIMOWE PEŁNE ATRAKCJI

Zima nie musi być nudna! Zapraszamy na pełne atrakcji ferie zimowe z Centrum Kultury i Biblioteki.

W programie znajdą się m.in.:

🎭 Spektakl Teatru Maska – magiczna opowieść pełna emocji i wartościowych przesłań.

🎨 Zabawy plastyczne – rozwijamy kreatywność i tworzymy plastyczne dzieła sztuki.

🎉 Bal karnawałowy – tańce, konkursy i mnóstwo dobrej zabawy!

♟Turniej szachowy i warcabowy – czas na strategiczne pojedynki.

🍳 Warsztaty kulinarne – smaczna przygoda dla młodych kucharzy.

🎬 Seanse w Kinie za Rogiem – wyjątkowe filmowe spotkania.

🖼Wycieczki:

🔹 na niezwykłą wystawę LEGO, gdzie świat klocków nie zna granic,

🔹 na wystawę Van Gogha, która przeniesie nas w świat wielkiego artysty.

 

Ciekawe zajęcia odbędą się także w filiach biblioteki w Męcikale i Leśnie.

Nie przegap tej zimowej przygody! Szczegółowe informacje na plakatach oraz mediach społecznościowych centrum kultury ⛄📚🎭

 

Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

 

Wyświetlony 1441 razy