środa, 12 luty 2025 08:22

BEZPŁATNA MAMMOGRAFIA - KILKA TERMINÓW - SKORZYSTAJ

Informujemy, że w najbliższym czasie przy Urzędzie Miejskim Brusach będzie stacjonować mammobus. Z bezpłatnych badań przesiewowych mogą skorzystać Panie w wieku 45-74 lat. Aby zapisać się na badanie nie trzeba skierowania, wystarczy rejestracja telefoniczna.

Terminy postoju mammobusa (Brusy, ul. Na Zaborach 1 – plac targowy):

- 13 lutego 2025 r. -  rejestracja pod nr tel. 58 325 76 02 (realizator badania: Mammo-Med. Sp z o. o.  Centrum Diagnostyki i Usług Medycznych),

- 18 lutego 2025 r. – rejestracja pod nr tel. 58 767 34 44 (realizator badania: Geneva Trust Polska Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Profilaktyka i Diagnostyka),

- 25 lutego 2025 r. – rejestracja pod nr tel. 22 880 90 80 wew. 3 (realizator badania: LUX MED. Diagnostyka, Region Mammografia, ul. Nocznickiego 8a, 81-454 Gdynia).

Profilaktyka-raka-piersi.jpg

Wyświetlony 937 razy