poniedziałek, 29 kwiecień 2024 14:00

WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 06-10.05.2024

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  1. W dniu 6 maja 2024 w godzinach od 8:30 do 13:30 – Brusy ul. Poniatowskiego numery parzyste od 30 do 46, i przyległe.
  2. W dniu 7 maja 2024 w godzinach od 7:30 do 16:30 – Brusy: ul. Świętopełka, ul. Bolta nr od 1 do 5, ul. Derdowskiego nr 27 i 29, ul. Mściwoja II nr 20, ul. Ceynowy,
    ul. Królowej Jadwigi, ul. Witosa, ul. Wojska Polskiego nr 31, i przyległe.
  3. W dniu 8 maja 2024 w godzinach od 8:00 do 14:00 – Leśno Wybudowanie: nr 23, 24, 25, 26, 27, 27A i przyległe.
  4. W dniu 9 maja 2024 w godzinach od 8:00 do 14:30 – Zalesie Wybudowanie numery:
    2, 3, 4, i przyległe.
  5. W dniu 9 maja 2024 w godzinach od 8:30 do 13:30 – Męcikał (hydrofornia, Wieża GSM),i przyległe.
  6. W dniu 10 maja 2024 w godzinach od 8:00 do 12:30 – Leśno Wybudowanie 6, 7, 8,
    i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem:

http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 1432 razy