piątek, 12 marzec 2021 08:52

ETR

(ETR) Tekst łatwy do czytania


Urząd Miejski w Brusach

Urząd Miejski w Brusach, czyli w skrócie urząd lub gmina znajduje się przy ul. Na Zaborach 1 w Brusach.

1.jpg

Tutaj jest budynek urzędu, w którym pracują burmistrz i urzędnicy.

 

Budynek ma dwa wejścia – wejście główne – to wejście jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych i dla osób z dziećmi na wózkach

2.JPG

3.JPG

oraz wejście drugie - do Urzędu Stanu Cywilnego.

4.JPG

 

Burmistrz jest kierownikiem urzędu. Burmistrzem Brus jest Witold Ossowski.

5.JPG

Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępca Burmistrza Brus, Sekretarz Gminy Brusy, Skarbnik Gminy Brusy oraz pracownicy wielu wydziałów.

 

Czym zajmuje się urząd?

 

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie można też wziąć ślub cywilny. W urzędzie zapłacisz podatki.
To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa. Urząd zajmuje się też drogami, chodnikami i ścieżkami rowerowymi.

 

Kontakt z pracownikami urzędu

 

Zapraszamy Was do urzędu od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek   7.00-15.00
Wtorek            8.00-16.00
Środa              7.00-15.00
Czwartek        7.00-15.00
Piątek             7.00-15.00

 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 52 39 69 300.

Możesz też wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W celu załatwienia sprawy w urzędzie osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

 

  • napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Miejski w Brusach
ul. Na Zaborach 1
89-632 Brusy

  • przynieść pismo do biura interesanta:

BIURO INTERESANTA - to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

 

Jak trafić do biura interesanta?

 Wchodzisz wejściem głównym,

6.JPGgdy wejdziesz do budynku zobaczysz

7.JPG

po przejściu, przez widoczne na zdjęciu otwarte drzwi, spojrzysz w prawo - zobaczysz drzwi do biura interesanta.

8.JPG

Tak biuro interesanta wygląda w środku.

9.JPG

 

Jak trafić do kasy??

 

Kasa znajduje się naprzeciwko biura interesanta.

 

kasa.jpg

 

Toalety dla osób niepełnosprawnych

 

Specjalna toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia bocznego.

IMG_8696.JPG

 

Jeśli przyjedziesz do nas autem

 

Zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu.
Na parkingu przy urzędzie znajduje się pięć specjalnie oznaczonych miejsc.

 

IMG_8694.JPG

Wyświetlony 383 razy