środa, 22 listopad 2023 13:41

XLVII SESJA RADY MIEJSKIEJ

27 listopada o godzinie 12.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbędzie się XLVII sesja Rady Miejskiej w Brusach.
Proponowany porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie protokołu z XLVI sesji Rady Miejskiej.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
  5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej.
  6. Podjęcie uchwał w sprawach:
    • przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2024 rok
    • zmiany uchwały budżetowej gminy Brusy na rok 2023
    • zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brusy na lata 2023-2034
    • ustalenia wysokości oraz zasad obliczania i wypłacania diet dla radnych Rady Miejskiej w Brusach i należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych
    • określenia zasad przyznawania oraz wysokości diet dla sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli w gminie Brusy oraz należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych
    • przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Brusy
    • zobowiązania Burmistrza Brus do indywidualnego określenia szczegółowych warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych
    • obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego w 2024 roku
    • podatku od nieruchomości
    • wysokości stawek podatku od środków transportowych
    • wprowadzenia opłaty targowej
    • wprowadzenia opłaty miejscowej
    • przekształcenia mieszkań chronionych w mieszkania wspomagane
    • szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych
    • zatwierdzenia Umowy nr 305.2023 z dnia 21 września 2023 roku zawartej pomiędzy Skarbem Państwa – Nadleśnictwem Przymuszewo a Gminą Brusy dotyczącą realizacji przedsięwzięcia wspólnego pod nazwą: „Budowa drogi transportu rolnego Czapiewice – Czapiewice – Wybudowanie – Etap II”
    • zaliczenia ulic do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu
  1. Interpelacje zgłaszane w okresie międzysesyjnym wraz z odpowiedziami.
  2. Sprawy organizacyjne.
  3. Zamknięcie obrad.
Wyświetlony 7208 razy