wtorek, 01 grudzień 2020 09:08

BĘDZIE REMONT ULICY POLNEJ W BRUSACH

Wiosną rozpoczną się prace budowalne na ulicy Polnej w Brusach. Zadanie będzie realizowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Gmina pozyskała na ten cel 50 procent rządowego dofinansowania.

Całkowita wartość zadania szacowania jest na prawie 1,9 mln złotych. „Będzie to droga asfaltowa o długości 550 metrów i szerokości jezdni 5,5 metra. Z jednej strony będzie także chodnik wraz ze ścieżką rowerową. Powstanie tam też oświetlenie drogowe, odwodnienie oraz nowe oznakowanie” – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus.

Obecnie ulica Polna w Brusach jest odcinkiem mocno zniszczonym. O jej remont od lat postulował między innymi zarząd tamtejszego osiedla. Konieczna jest także wymiana kolektorów sieci wodociągowej. Wszystkie te prace uda się zrealizować za jednym razem. Roboty budowlane rozpoczną się wczesną wiosną i potrwają do końca roku 2021. Aktualnie trwa procedura wyłaniania wykonawcy tego zadania.

Polna-Brusy-KEP03359.jpg

Wyświetlony 43372 razy

Media

BURMISTRZ BRUS O INWESTYCJI