środa, 09 grudzień 2020 07:23

ULICA DŁUGA W MĘCIKALE NIEBAWEM Z NOWĄ NAWIERZCHNIĄ

Dobra wiadomość dla mieszkańców ulicy Długiej w Męcikale. Najpóźniej wiosną rozpocznie się tam budowa nowej nawierzchni, na odcinku gdzie obecnie jest jeszcze droga gruntowa. Gmina jest w trakcie wyłaniania wykonawcy robót.

Wspomniana ulica na krótkim odcinku jest już wyremontowana. Teraz prace prowadzone będą tam, gdzie asfaltu jeszcze nie ma. Łącznie to prawie 1,5 kilometra drogi. - Zostanie tam wybudowana jezdnia o szerokości 5 metrów. Będzie też jednostronny chodnik. W części drogi zbudowana zostanie także kanalizacja deszczowa – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus. Wartość prac oszacowano na około 2 miliony złotych. Połowę tej kwoty stanowi rządowe dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Prace zakończą się pod koniec przyszłego roku.

To nie pierwsza droga remontowana w naszej gminie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. W tym roku oddano do użytku między innymi odcinek z Zalesia do Lubni, ulicę Słoneczną w Zalesiu oraz ulicę Czernicką w Czyczkowach. Roboty drogowe prowadzone są także na osiedlu Słonecznym w Brusach i na ulicy Kościelnej w Kosobudach. Wiosną podobne prace rozpoczną się także na ulicy Polnej w Brusach. 

Dluga-Mecikal-KEP03360.jpg

 

Wyświetlony 42564 razy

Media

BURMISTRZ BRUS O BUDOWIE ULICY DŁUGIEJ