piątek, 19 marzec 2021 08:37

PRACE DROGOWE NA ULICY DŁUGIEJ W MĘCIKALE

Do końca sierpnia potrwają roboty drogowe na ulicy Długiej w Męcikale. Powstanie tam 1,4 kilometra drogi asfaltowej o szerokości 5 metrów. Trakt będzie też częściowo oświetlony i odwodniony. W pobliżu posesji zbudowany będzie także nowy chodnik.

Ulica Długa w Męcikale była w przeszłości modernizowana, ale tylko na niewielkim odcinku. Teraz przyszła pora na przebudowę fragmentu, który był dotąd drogą gruntową.

- Jest to droga, która była wcześniej utwardzona tłuczniem. Jest to droga dojazdowa do osiedla. Oczywiście są to też tereny atrakcyjne turystycznie. Jest to osiedle położone w Męcikale nad Brdą. Cieszę się bardzo, że dzięki środkom z budżetu państwa możemy zrealizować kolejne zadanie – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus.

Inwestycja ma kosztować około 2 milionów złotych. Połowa to pozyskane przez Gminę Brusy dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych.

 

 

Previous Next Play Pause
1 2 3 4

 

Wyświetlony 38098 razy

Media

WYPOWIEDŹ BURMISTRZA BRUS