wtorek, 15 czerwiec 2021 15:41

OGŁOSZENIE WYNIKÓW GMINNEGO KONKURSU PIOSENKI I GMINNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

W poniedziałek, 21 czerwca, odbędzie się rozdanie nagród w konkursach ogłoszonych przez Gminę Brusy z okazji Dnia Dziecka. Pierwszy z nich, to Gminny Konkurs Piosenki, na który wpłynęły 22 zgłoszenia. Drugi to Gminny Konkurs Plastyczny, w którym oceniono 17 prac. Spotkanie z laureatami odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Brusach (sala konferencyjna).

Laureaci Gminnego Konkursu Piosenki z okazji Dnia Dziecka zostaną nagrodzeni 21 czerwca, o godzinie 13.00. Jury w składzie: pani Ewa Czapiewska, pan Marek Zblewski, pan Mirosław Stoltmann i pan Ireneusz Drobiński, po przesłuchaniu wszystkich uczestników, przyznali następujące miejsca i wyróżnienia w konkursie:

Kategoria I: PRZEDSZKOLA                                                     

I miejsce - Liliana Dykier, Brusy, opiekun Ewelina Dykier

II miejsce - Kacper Rafiński, Przedszkole Zgromadzenie Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun Patrycja Rafińska

III miejsce - Iga Kowalska, Przedszkole nr 1 w Brusach, opiekun: Julita Kowalska

III miejsce - Patrycja Krzoska, Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach, opiekun: Anna Rudnik

Wyróżnienie - Daria Lewińska, Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach, opiekun: Monika Rożek

Wyróżnienie - Magdalena Kossak-Główczewska, Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski”
w Lubni, opiekun: Bożena Kosak Główczewska

Wyróżnienie - Antoni Kosikowski, Szkoła Filialna w Przymuszewie, opiekun: Ewa Pokrzywińska

Wyróżnienie - Joanna Soboń, Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach, opiekun: Natalia Soboń

Wyróżnienie - Siostry Meller, Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach, opiekun: Ewelina Krasinkiewicz

Wyróżnienie - Przedszkole w Rolbiku, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach, opiekun: Karolina Krzoska

Kategoria II: SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY I – III                   

I miejsce - Nikola Kurs, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun Beata Kurs

II miejsce - Piotr Kalaczyński, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie, opiekun: Iwona Butowska

III miejsce - Kinga Las, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie, opiekun: Marta Las

III miejsce - Seweryn Piechowski, Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski” w Lubni, opiekun: Joanna Piechowska

Wyróżnienie  - Nina Stoltmann, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun: Anna Stoltmann, Ewa Neubauer

Kategoria III: SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY IV – VI              

I miejsce - Marlena Krygowska,  Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie

II miejsce - Bianka Ostrowska, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun: Marcin Stoltmann

III miejsce - Łucja Rogalla, Zespół Szkół w Lubni

Wyróżnienie - Klasy IV-V ze Szkoły Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach, opiekun: Marlena Piekarska  

Kategoria IV:  SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY VII– VIII                        

Wyróżnienie - Klasa VII, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach, opiekun: Marlena Piekarska  

 

 

Laureaci konkursu plastycznego NASZ KOLOROWY TRZEŹWY ŚWIAT pn. „ Fonoholizm wśród dzieci i młodzieży” zostaną nagrodzeni 21 czerwca o godzinie 14.00. Jury w składzie: pani Magdalena Szyca, pan Marek Zblewski i pan Marcin Piekarski przyznali następujące miejsca i wyróżnienia w czterech kategoria wiekowych:

Kategoria I (uczniowie szkoły podstawowej klasy IV – VI)

I miejsce: Stanisław Miszewski, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach, opiekun plastyczny: Dominika Kołodziej

II miejsce: Jędrzej Janowicz, Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski” w Lubni, opiekun Monika Trawicka

Kategoria II ( uczniowie szkoły podstawowej klasy VII – VIII)

I miejsce: Seweryn Szreder, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Marcin Stoltmann

I miejsce: Kaja Goebel, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Marcin Stoltmann

II miejsce: Mikołaj Jażdżewski, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Aleksandra Turowska

III miejsce: Adrian Parzątka Lipiński, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Aleksandra Turowska

Wyróżnienie: Katarzyna Kalaczyńska, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Leśnie, opiekun plastyczny: Jolanta Orzłowska

Wyróżnienie: Dawid Zabrocki, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Aleksandra Turowska

Wyróżnienie: Kamila Rogalla, Szkoła Podstawowa im. TOW „Gryf Pomorski” w Lubni, opiekun plastyczny: Monika Trawicka

Kategoria III ( uczniowie szkół ponadpodstawowych)

I miejsce: Damian Remus, Zespół Szkół w Brusach, opiekun plastyczny: Aleksandra Turowska

Kategoria IV ( wychowankowie świetlic terapeutycznych i warsztatów terapii zajęciowej)

I miejsce: Mariusz Sikorski, Warsztat Terapii Zajęciowej w Brusach, opiekun plastyczny: Joanna Stasiek

II miejsce: Erwina Wanta, Warsztat Terapii Zajęciowej w Brusach, opiekun plastyczny: Joanna Stasiek

III miejsce: Robert Lewiński, Warsztat Terapii Zajęciowej w Brusach, opiekun plastyczny: Joanna Stasiek

 

Organizatorem konkursów była Gmina Brusy, realizatorem - Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach, partnerem – Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Wyświetlony 30681 razy