wtorek, 07 wrzesień 2021 09:53

Uwaga wyłączenia prądu! 7-8 września. Dotyczy Gacnika i Kosobud.

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • 7 września 2021 r. w godzinach od 11:00 do 17:30 – Gacnik od 9 do 13, Zalesie Wybudowanie 2, 3, 4, i przyległe.
  • 8 września 2021 r. w godzinach od 7:30 do 16:00 – Kosobudy Wybudowanie od 31 do 33, i przyległe.
  • 8 września 2021 r. w godzinach od 12:30 do 15:30 – Kosobudy, ul. Św. Jana Nepomucena 8, 10, 12, i przyległe

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22 

 

Wyświetlony 30960 razy