środa, 08 wrzesień 2021 08:23

ULICA DŁUGA W MĘCIKALE JEST JUŻ GOTOWA

Zakończyły się prace drogowe na ulicy Długiej w Męcikale. Szutrowy do niedawna odcinek, został utwardzony asfaltem. Droga jest już oddana do użytku.

Zakres prac obejmował kompleksową budowę ulicy o długości ponad 1400 metrów i szerokości 5 metrów. Powstało tam także nowe odwodnienie i oświetlenie uliczne. Na długości 250 metrów wzdłuż drogi wybudowano szeroki chodnik. Zbudowano tam także wyniesione skrzyżowania i próg spowalniający ruch.

- Jest to ważna droga dla miejscowości Męcikał. Jest tam dużo zabudowy mieszkaniowej. Była to też inwestycja przez wiele lat wnioskowana przez mieszkańców – mówi Witold Ossowski, burmistrz Brus.

Inwestycja kosztowała prawie 2,1 mln złotych. 890 tysięcy stanowiło rządowe dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.

W poprzednich latach gmina etapami budowała pierwsze fragmenty tej drogi. Teraz udało się całość zadania dokończyć. 

 

Previous Next Play Pause
1 2 3

 

Wyświetlony 30715 razy

Media

BURMISTRZ BRUS ZAPRASZA NA ZABORSKIE DOŻYNKI GMINNE