środa, 22 wrzesień 2021 13:38

Planowane wyłączenia prądu - dot. Brus i Brus-Jaglii

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • 28 września 2021 r. w godzinach od 8:00 do 14:30 – Brusy ul. Gdańska 35, 37, oraz działki nr 78/46, 85/3, i przyległe.
  • 30 września 2021 r. w godzinach od 11:30 do 15:00 – Jaglie 7A, oraz działka
    nr 876/2, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: https://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

 

Wyświetlony 28568 razy