piątek, 15 październik 2021 13:08

XXIX sesja Rady Miejskiej w Brusach

21 października 2021 r. (czwartek) o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbędzie się XXIX sesja Rady Miejskiej w Brusach.


Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie protokołu z XXVIII sesji Rady Miejskiej.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej.
6. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) nadania nazw ulicom w Zalesiu
b) zatwierdzenia Porozumienia – Umowy Partnerskiej nr FR/137/2021
z 22 września 2021 r. zawartego pomiędzy Powiatem Chojnickim a Gminą Brusy
w sprawie współpracy przy realizacji projektu pn. „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2680G (ul. Armii Krajowej w Brusach)” oraz Porozumienia – Umowy Partnerskiej nr FR/138/2021 z 22 września 2021 r. zawartego pomiędzy Powiatem Chojnickim a Gminą Brusy w sprawie współpracy przy realizacji projektu pn. „Przebudowa przejść dla pieszych na drodze powiatowej nr 2680G (ul. Armii Krajowej w Brusach) w obrębie skrzyżowania z ul. Targową”
c) zmiany uchwały budżetowej gminy Brusy na rok 2021
d) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brusy na lata 2021-2029.
7. Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.
8. Sprawy organizacyjne.
9. Zamknięcie obrad.

 

Wyświetlony 30582 razy