środa, 27 październik 2021 11:27

Uroczystość Wszystkich Świętych – zmiana organizacji ruchu na ulicach Brus

Od piątku, 29 października do wtorku 2 listopada br. będą obowiązywać zmiany w organizacji ruchu w części ulic, przylegających do cmentarza parafialnego w Brusach.

Ulica ks. Czarnowskiego zostanie objęta ruchem jednokierunkowym. Wjazd na nią będzie możliwy jedynie z ulicy Gdańskiej oraz z ulicy bł. ks. Jankowskiego. Natomiast wyjazd z ulicy bł. ks. Jankowskiego będzie możliwy wyłącznie w prawo, w kierunku ulicy Derdowskiego.

Na odcinku ulicy Gdańskiej, od skrzyżowania z ulicami Ogrodową i ks. Czarnowskiego do ronda im. Macieja Płażyńskiego, obowiązywać będzie zakaz zatrzymywania się. Wzdłuż tej ulicy zostaną rozstawione także płotki zabezpieczające. Pieszych prosimy o  poruszanie się wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Ponadto prosimy o przestrzeganie nakazów służb kierujących ruchem.

Mieszkańców i gości, którzy poruszać się będą samochodami informujemy o dostępnych parkingach: przy szkole podstawowej, przy ulicy bł. ks. Józefa Jankowskiego, na placu przy cmentarzu od strony ulicy Wojska Polskiego oraz przy markecie Biedronka. Pozostałe miejsca postojowe zostały zaznaczone na mapie.

92722.jpg

Wyświetlony 29619 razy