czwartek, 28 październik 2021 11:49

Planowane wyłączenia prądu - dot. Kaszuby, Warszyna, Czapiewic i Żabna

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • W dniu 2 listopada 2021 r. w godzinach od 8:00 do 9:00 i 10:30 – 11:30 – Na czas podłączenia i odłączenia agregatu prądotwórczego wystąpią kilkuminutowe przerwy
    w zasilaniu w miejscowości: Kaszuba od 1 do 11, Kaszuba Wybudowanie 9, 10, 11,
    i przyległe.
  • W dniu 2 listopada 2021 r. w godzinach od 8:00 do 11:30 – Warszyn, Czapiewice Wybudowanie 10A, oraz od 14 do 20, i przyległe.
  • W dniu 2 listopada 2021 r. w godzinach od 9:00 do 12:30 – Żabno 17C, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22 

Wyświetlony 32256 razy