środa, 10 listopad 2021 14:21

Planowane wyłączenia prądu - dot. Parzyna, Kaszuby, Czarniża, Okręglika

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • W dniu 15 listopada 2021 r. w godzinach od 8:00 do 9:00 oraz od 12:00 do 13:00 –
    Na czas podłączenia i odłączenia agregatu prądotwórczego wystąpią krótkie przerwy
    w zasilaniu w miejscowości: Parzyn 5, Kaszuba 12, i przyległe.
  • W dniu 15 listopada 2021 r. w godzinach od 9:00 do 15:30 – Czarniż 7B, 7C, i przyległe.
  • W dniu 19 listopada 2021 r. w godzinach od 8:00 do 9:00 oraz od 12:00 do 13:00 –
    Na czas podłączenia i odłączenia agregatu prądotwórczego wystąpią krótkie przerwy
    w zasilaniu w miejscowości: Okręglik, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem:

KLIKNIJ TU

 

 

Wyświetlony 35020 razy