czwartek, 18 listopad 2021 10:06

Planowane wyłączenia prądu - dot. Brus - Wybudowania, Asmusa, Leśnictwa Antoniewo

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • 22 listopada 2021 r. w godzinach od 8:30 do 14:00 – Brusy Wybudowanie od 76 do 78A, 80B, 81, 83, 83A, 84A, i przyległe.
  • 23 listopada 2021 r. w godzinach od 8:00 do 10:30 – Asmus, Antoniewo Leśnictwo, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

 

Wyświetlony 33100 razy