środa, 24 listopad 2021 10:18

SĄ PIENIĄDZE NA BUDOWĘ DROGI Z LUBNI DO ORLIKA

140 tysięcy złotych dotacji z Urzędu Marszałkowskiego otrzymała Gmina Brusy. To pieniądze na budowę kolejnego odcinka drogi z Lubni do Orlika. Prace mają być wykonane jeszcze w tym roku.

Modernizowana droga to ważny odcinek łączący obie te miejscowości. Jest to nie tylko trakt dojazdowy do pól i wybudowań. To także alternatywny objazd na wypadek zdarzeń na pobliskiej drodze Chojnice – Kościerzyna.

- Jest to droga, która przebiega przez rozproszoną zabudowę miejscowości Orlik, od drogi powiatowej z Lamka do Główczewic do drogi powiatowej z Lubni do Leśna. To jest ważny łącznik, równoległy do drogi wojewódzkiej nr 235 – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus.

Budowany odcinek będzie miał długość 470 metrów i szerokość 4 metrów. Zostanie on utwardzony betonem asfaltowym. Powstaną tam także pobocza. Gmina chce wykonać te prace jeszcze przed końcem roku. Szacunkowa ich wartość to niespełna 400 tysięcy złotych.

 

Previous Next Play Pause
1 2 3

 

Wyświetlony 34136 razy

Media

WYPOWIEDŹ BURMISTRZA BRUS WITOLDA OSSOWSKIEGO