czwartek, 25 listopad 2021 13:45

UMOWA NA BUDOWĘ DROGI Z BRUS - JAGLII DO ŻABNA PODPISANA

Burmistrz Brus Witold Ossowski podpisał dziś (25.11) umowę z wykonawcą i inspektorem nadzoru drugiego etapu budowy drogi z Brus - Jaglii w kierunku Żabna.

Inwestycję zrealizuje jeszcze w tym roku firma Usługi Transportowe, Ziemne Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski. Nadzór nad zadaniem będzie pełnić JM Projektowanie, Nadzór, Wykonawstwo Jacek Marciniak.

Do wykonania pozostało niespełna 600 m asfaltowej drogi o szerokości 3,5 m. Koszt zadania wyniesie nieco ponad 320 tys. zł. Prawie 150 tys. zł pokryje dotacja z budżetu Województwa Pomorskiego, 22 tys. fundusz sołecki Brus – Jaglii, a 9 tys. fundusz sołecki Żabna.

DSC_7279__kopia.jpg

Podpisanie umowy z wykonawcą inwestycji. Na zdjęciu burmistrz Witold Ossowski oraz Henryk Czarnowski.

Wyświetlony 32502 razy