piątek, 03 grudzień 2021 09:51

HALA WIDOWISKOWO-SPORTOWA DLA BRUS – NIEBAWEM RUSZY BUDOWA

Prawie 10 milionów złotych dofinansowania na budowę hali widowiskowo-sportowej otrzymała Gmina Brusy. Pieniądze pochodzą z rządowego programu Polski Ład. Wspomogą one pierwszy etap realizacji tej inwestycji.

 

Pełnowymiarowa hala widowiskowo-sportowa będzie pierwszym takim obiektem w Gminie Brusy. Powstanie ona w pobliżu istniejącego już kompleksu sportowego. To obiekt z którego najczęściej korzystać ma młodzież szkolna.

 

- Wiemy, że w naszych szkołach jest bardzo dużo uczniów. Zajęcia często odbywają się na holach i korytarzach. Z tej sali będą mogli korzystać mieszkańcy całej naszej gminy. Będą mogli korzystać również uczniowie pozostałych szkół wiejskich w naszej gminie – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus.

 

Popołudniami nowa hala będzie dostępna także dla osób dorosłych oraz klubów sportowych. Będzie to także miejsce organizacji koncertów i innych, dużych wydarzeń.

 

Ze względu na ogromny koszt budowy takiej hali, inwestycja ma być realizowana etapami. Pierwszy rozpocznie się w 2022 roku i potrwa do roku 2023. W tym czasie gmina będzie zabiegała o dofinansowanie kolejnych etapów budowy obiektu.

 

Previous Next Play Pause
1 2

Wyświetlony 36367 razy

Media

Wypowiedź Burmistrza Brus