wtorek, 08 luty 2022 10:26

Brusy pamiętają… Zmarł śp. Waldemar Bruski

Z żalem informujemy, że 4 lutego br., w wieku 75 lat zmarł śp. Waldemar Bruski.

07.02.2022_Waldemar_Bruski.jpg

Pan Waldemar Bruski urodził się 16 września 1946 r. w Czersku. Przez wiele lat pracował jako urzędnik państwowy. W latach 1980-1988 pełnił funkcję Naczelnika Gminy Brusy. W 1988 r. weszła w życie uchwała ustanawiająca Brusy miastem, o którą m.in. zabiegał śp. Pan Waldemar. Wówczas został Naczelnikiem Miasta i Gminy Brusy. Piastował to stanowisko do 1990 r. Od 1994 do 1996 r. sprawował urząd Burmistrza Czerska. Na przestrzeni lat pełnił również funkcje: Zastępcy Naczelnika Miasta Chojnice, Zastępcy Naczelnika Miasta i Gminy w Czersku, Radnego Rady Miejskiej w Czersku i Radnego Rady Powiatu Chojnickiego. Był także zrzeszony w organizacjach o charakterze społeczno-sportowym, działał m.in. na rzecz MLKS Borowiak Czersk. 

 

Samorząd Miasta i Gminy Brusy składa serdeczne wyrazy współczucia

Rodzinie, Przyjaciołom i wszystkim Bliskim Pana Waldemara.

  

Przewodniczący Rady Miejskiej w Brusach                          Burmistrz Brus

                       Zbigniew Łącki                                                Witold Ossowski

Pogrzeb śp. Waldemara Bruskiego odbędzie się w najbliższą środę, 9 lutego. Rozpocznie się mszą św. o godz. 12:00 w kościele parafialnym w Czersku.

Wyświetlony 30176 razy