czwartek, 21 kwiecień 2022 08:41

Dofinansowanie działań w ramach AKUMULATORA SPOŁECZNEGO

Masz pomysł na działania w swojej okolicy? Nie wiesz skąd pozyskać środki na jego realizację i od czego zacząć? A może chcesz wzmocnić swoją młodą organizację? Fundusz Nowy AKUMULATOR SPOŁECZNY jest dla Ciebie!

AKUMULATOR SPOŁECZNY to innowacyjny fundusz, który nadaje bieg pomysłom mieszkańców Pomorza. Skierowany jest do grup nieformalnych i organizacji pozarządowych, działających na rzecz dobra wspólnego. Do zdobycia maksymalnie 6000 zł na realizację Waszych inicjatyw lub do 10.000 zł na rozwój młodej organizacji!

Jak to działa?

1. ETAP: Składanie wniosku- nabór trwa od 25 marca:

        – do 30 kwietnia 2022 – inicjatywy i działania ze sfery pożytku publicznego

        – do 30 maja 2022  – na wsparcie rozwoju młodej organizacji.  

Złożenie wniosku odbywa się poprzez stronę: www.witkac.pl. Należy się zarejestrować, wybrać odpowiedni powiat i wypełnić formularz on-line. UWAGA: Wnioski składa się wyłącznie w wersji elektronicznej za pomocą generatora. Istnieje także opcja wnioskowania poprzez przesłanie krótkiego filmu z opisem pomysłu!

2. ETAP:    Wyłonienie zwycięzców

  • 24 maja – w konkursie na inicjatywy i projekty z obszaru pożytku publicznego
  • 30 czerwca – na wsparcie rozwoju młodej organizacji

3. ETAP:  Realizacja projektu – projekty mogą być realizowane w terminach:

       – od 25 maja do 30 listopada 2022 r. – inicjatywy lub projekty ze sfery pożytku publicznego 

        – od 1 lipca do 30 listopada 2022 r. – rozwój młodej organizacji pozarządowej.

 

1328x560.png

Wyświetlony 27924 razy