wtorek, 17 maj 2022 15:59

NAGRODA DLA SOŁECTWA LUBNIA

Nagrodę o wartości 5 tysięcy złotych od firmy Sylva z Wiela otrzyma sołectwo Lubnia. Będzie to materiał niezbędny do remontu wiaty wypoczynkowej znajdującej się przy boisku we wsi. Prace mają być wykonane jeszcze przed wakacjami.

Nagroda jest wygraną w konkursie „Działajmy razem” ogłoszonym przez firmę Sylva. Uczestnicy rywalizacji musieli napisać krótki tekst o tym, jak chcieliby odnowić swoje miejscowości. Prace zostały ocenione i nagrodzone. Sołectwo Lubnia zajęło w tym plebiscycie pierwsze miejsce. - Dzięki temu będziemy mogli wyremontować naszą wiatę wypoczynkową – mówi Katarzyna Mucha, sołtys Lubni. - To jest wiata, która stoi przy boisku, placu zabaw i w pobliżu świetlicy. Można się pod nią schronić podczas deszczu. Jest to też miejsce spotkań młodzieży – dodaje sołtys.

Obiekt istnieje tam już od dawna. Jest jednak mocno zniszczony i wymaga pilnego remontu. Materiał dostarczy sponsor, w wykonanie prac zaangażują się mieszkańcy.

- Zaangażujemy tutaj pracowników zakładu, naszych mieszkańców. Mam też znajomego stolarza, który pomoże mi przy tej naprawie – mówi dalej Mucha.

2 lipca, gdy prace będą już wykonane, sołectwo planuje zorganizowanie okolicznościowego festynu.

To nie pierwsza nagroda dla tego sołectwa w konkursie „Działajmy razem”. W ubiegłorocznej edycji Lubnia zajęła II miejsce i otrzymała towar o wartości 2 tysięcy złotych. Wystarczyło to na remont ławek przy miejscowym boisku.

 

 _DSC7915.jpg

Wyświetlony 25562 razy

Media

WYPOWIEDŹ KATARZYNY MUCHY, SOŁTYS LUBNI