wtorek, 07 czerwiec 2022 13:34

Bezpłatne karnety na KaszebeRunda 2022 rozlosowane!

Burmistrz Brus rozlosował dziś (07.06) bezpłatne wejściówki na maraton KaszebeRunda. Organizator - Stowarzyszenie RowerOver - przekazało Gminie Brusy 3 darmowe karnety na udział w maratonie. 

W minikonkursie chęć udziału w wydarzeniu zgłosiło 6 osób. Wejściówki powędrowały do: pani Grażyny Rembalskiej, pana Przemysława Wacławka i pana Błażeja Zblewskiego. 

Maraton KaszebeRunda to cykliczna impreza. Dla kolarzy przygotowane są trzy trasy o długości: PROFESOR ok. 200 km, DOKTOR 120 km, MAGISTER 65 km. W tym roku impreza odbędzie się w najbliższą niedzielę, 12 czerwca. Szczegółowe informacje dotyczące maratonu dostępne są na stronie organizatora www.kaszeberunda.pl.

MATERIAŁ VIDEO - LOSOWANIE KARNETÓW>>>>>

FLAG-Kaszebe-Runda-baner.png

Wyświetlony 25559 razy