poniedziałek, 13 czerwiec 2022 08:58

Kaszëbë Runda 2022

W niedzielę, 12 czerwca, odbył się kolejny maraton rowerowy Kaszëbë Runda. Jak co roku, zarówno zawodowi kolarze, jak i amatorzy, mieli możliwość sprawdzenia swoich sił na kilku dystansach: 200 km, 125 km i 65 km. 

Wśród uczestników maratonu znalazło się również grono kolarzy z gminy Brusy. Wśród nich szczęśliwcy, którym udało się wygrać bezpłatne wejściówki, w ogłaszanym wcześniej konkursie: pani Grażyna Rembalska, pan Błażej Zblewski, pan Przemysław Wacławek. Wszyscy przejechali trasę 120 km.

Na wszystkich szlakach rowerowych  nie zabrakło oczywiście regeneracyjnych bufetów kolarskich. Jeden z nich zwyczajowo przygotowuje Gmina Brusy. W tym roku stoisko z regionalnymi przysmakami zorganizowano w Lasce, a kulinarną pomocą służyło Koło Gospodyń Wiejskich "Zbrzycanki" z Rolbika. Z bufetu w Lasce korzystali kolarze jadący trasą 200 km. 

Szczegóły wydarzenia: https://kaszeberunda.pl/

Uczestnicy z gminy Brusy z dyplomami ukończenia rajdu.
Uczestnicy z gminy Brusy z dyplomami ukończenia rajdu.
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Wyświetlony 19856 razy