niedziela, 10 lipiec 2022 15:17

JUŻ W NIEDZIELĘ W CZERNICY – IGRZYSKA PLAŻOWE! ZAPRASZAMY!

 Miłośnicy aktywnego wypoczynku, rodziny z dziećmi, wszyscy oni powinni w niedzielę (17.07) przyjechać do Czernicy koło Brus. Odbędą się tam bowiem Igrzyska Plażowe.

 - Sztandarową konkurencją igrzysk jest turniej siatkówki plażowej, który cieszy się zwykle bardzo dużym zainteresowaniem. Zapraszamy dwuosobowe zespoły do zapisywania się na miejscu od godziny 10.30 – zapowiada Iwona Wałdoch z wydziału komunikacji społecznej Urzędu Miejskiego w Brusach. Sam turniej i cała impreza wystartuje o godzinie 11.00.

 Od 14.00 rozpoczną się imprezy dedykowane dla całych rodzin. Będzie to cykl zabaw i konkursów z nagrodami. Będzie też strefa gastronomiczna oraz zamki dmuchane dla maluchów.

 - Zapraszamy również do nowego konkursu. Będzie to pierwszy konkurs na budowę makiety statku pirackiego. Jest to konkurencja rodzinna. Rodziny przygotowują w domach makietę statku pirackiego, który przynoszą ze sobą w dniu imprezy. Komisja oceni go, a na najciekawsze prace czekają nagrody – dodaje Wałdoch. Impreza potrwa do wieczora.

IGRZYSZKA_PLAZOWE_2022.jpg

 

Wyświetlony 18782 razy

Media

Wypowiedź Iwony Wałdoch - Wydział Komunikacji Społecznej