poniedziałek, 05 wrzesień 2022 11:04

Szkolenie z programów Czyste Powietrze Plus i Ciepłe Mieszkanie

7 września przypada Międzynarodowy Dzień Czystego Powietrza. W tym dniu dużo mówić będziemy o jakości powietrza! Przeprowadzimy szkolenie online.

Warto w nim wziąć udział!

Wszelkie zagadnienia wyjaśniać będą nasi eksperci:

Justyna Sikora – kierownik programu Czyste Powietrze 

Marcin Gregorowicz – szef Działu Doradców Energetycznych

Michał Leszczyński – koordynator programu Ciepłe Mieszkanie

Wyjaśnimy szczegóły.

Powiemy o nowościach.

Poinformujemy o zmianach w programie Czyste Powietrze.

Odpowiemy na wszelkie pytania.

Szkolenie odbędzie się w środę, 7 września 2022, o godz. 09:00 na naszym facebookowym profilu i kanale YouTube undefined

Czekamy na pytania do naszych ekspertów! Można je przesyłać na emaila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zamieszczać w trakcie transmisji jako komentarze.

szkolenie-cieple-mieszkanie-czyste-powietrze-plusv3.jpg

 

 

Inf. https://wfos.gdansk.pl/wiadomosci/szkolenie-programow-czyste-powietrze-plus-cieple-mieszkanie

Wyświetlony 13887 razy