piątek, 28 październik 2022 11:36

UROCZYSTOŚĆ WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH – ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU NA ULICACH BRUS

Od poniedziałku 31 października do środy 2 listopada br. będą obowiązywać zmiany w organizacji ruchu w części ulic w Brusach. Dotyczy to dróg przylegających do cmentarza parafialnego.

Ulica ks. Czarnowskiego zostanie objęta ruchem jednokierunkowym. Wjazd na nią będzie możliwy z ulicy Gdańskiej i z ulicy bł. ks. Jankowskiego. Przy wjeździe z ulicy bł. ks. Jankowskiego będzie możliwość ruchu wyłącznie w prawo, w kierunku ulicy Derdowskiego.

Na odcinku ulicy Gdańskiej, od skrzyżowania z ulicami Ogrodową i ks. Czarnowskiego do ronda im. Macieja Płażyńskiego, obowiązywać będzie całkowity zakaz zatrzymywania się. Wzdłuż tego odcinka drogi zostaną ustawione płotki zabezpieczające.

Pieszych prosimy o poruszanie się wyłącznie w wyznaczonych miejscach i przestrzeganie nakazów służb kierujących ruchem.

Mieszkańców i gości, którzy będą poruszać się samochodami, informujemy o dostępnych parkingach, m.in. przy kompleksie szkół, ulicy bł. ks. Józefa Jankowskiego, na placu przy cmentarzu od strony ulicy Wojska Polskiego czy pobliskich marketach. Pozostałe miejsca postojowe zostały zaznaczone na mapie.

2022_WŚ_plan_Brus.jpg

 

Wyświetlony 12866 razy