środa, 15 marzec 2023 11:05

PIĘKNA WIEŚ POMORSKA - ruszają zgłoszenia do konkursu

Rusza coroczny plebiscyt Piękna Wieś Pomorska 2023. Gmina Brusy otwiera nabór zgłoszeń w gminnym etapie konkursu. Pod uwagę brane są wsie i posesje rolnicze. 

Konkurs podzielony jest na trzy etapy: gminny, powiatowy i wojewódzki. Formularze zgłoszenia do etapu gminnego są przyjmowane do 28 kwietnia bieżącego roku, do godz. 15:00, w Biurze Interesanta Urzędu Miejskiego w Brusach. Dodatkowych informacji udziela Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu, p. Iwona Wałdoch, tel. 52 39 69 312.

Tegoroczna edycja jest już trzydziestą odsłoną plebiscytu. Konkurs docenia piękno wiejskiego krajobrazu i integrację społeczności lokalnej na rzecz rozwoju życia kulturalnego wsi. Zapraszamy do udziału! 

piękna_wieś_krowy.JPG

Wyświetlony 10232 razy