piątek, 24 marzec 2023 13:33

W BRUSACH POWSTAŁ DYSKUSYJNY KLUB FILMOWY

W Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach powstało nowe koło zainteresowań. Mowa o Dyskusyjnym Klubie Filmowym działającym od niedawna przy Kinie za Rogiem.

Klub zrzesza miłośników kinematografii z całej gminy. Ma już za sobą pierwsze spotkanie, podczas którego obejrzano i omówiono filmowego kandydata do Oskara, produkcję „IO” w reżyserii Jerzego Skolimowskiego. Bruski DKF liczy obecnie trzynastu członków. Spotkania będą odbywać się raz w miesiącu.

Warto dodać, że w centrum kultury od 2010 roku działa również Dyskusyjny Klub Książki. Najbliższe spotkanie DKK odbędzie się 25 kwietnia o godzinie 16.30, natomiast członkowie DKF spotkają się 31 marca o godzinie 17.30. Nabór do obu klubów jest otwarty. Można zapisać się w każdej chwili. O szczegóły warto zapytać w Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach. Więcej informacji znajduje się także na stronie: www.ckibbrusy.pl

- Chcielibyśmy bardzo serdecznie zaprosić do dołączenia do nowo powstałego Dyskusyjnego Klubu Filmowego w Brusach. – zachęcają Katarzyna Kurs i Karol Jankowski, moderatorzy DKF w Brusach.

330316568_227170629773514_1157115834875636646_n.jpg

Previous Next Play Pause
1 2

Wyświetlony 9336 razy