wtorek, 25 kwiecień 2023 09:11

BIEG DOOKOŁA KASZUB RÓWNIEŻ PRZEZ GMINĘ BRUSY

29 kwietnia startuje "Bieg dookoła Kaszub śladami Aleksandra Majkowskiego". Na trasie gmina Brusy i miejscowości - Giełdon, Czarniż, Brusy-Wybudowanie, Brusy i Broda.

Start i metę zaplanowano w Kartuzach. Bieg startuje 29 kwietnia, a kończy się 7 maja. Łącznie liczy około 700 km. Całość podzielono na 9 etapów i ponad 130 odcinków. Gmina Brusy jest na trasie 8. etapu biegu odbywającego się 6 maja. Bieg przez gminę Brusy nazwano "Szlakiem 35-lecia miasta Brusy".

Biorąc udział w "Biegu dookoła Kaszub" można przebiec całość zaplanowanej trasy lub wybrany odcinek. Piękne kaszubskie widoki gwarantowane!

MAPA I OPIS TRASY>>>>>

STRONA WWW>>>>>

FACEBOOK>>>>>

etrehytyjuyuiuo.jpg

 

Wyświetlony 9321 razy