poniedziałek, 19 czerwiec 2023 13:31

#przypominamy KASZUBSKIE WIDOWISKO OBRZĘDOWE "ŚCINANIE KANI" JUŻ JUTRO!

Stowarzyszenie Sympatyków Kultury FOLKNIJ SE zaprasza 20 czerwca do Leśna na godzinę 19.00 na widowisko obrzędowe ŚCINANIE KANI.

Kaszubski spektakl wyreżyserowała regionalistka Danuta Miszczyk, kierownik Teatru Obrzędu Ludowego ZABORCY z Czyczków. Zagrają w nim dzieci i młodzież z Zespołu Pieśni i Tańca KRËBANE. Gościnnie wystąpią aktorzy z TOL ZABORCY. Przygrywać będzie kapela KRËBANE. Zespół i kapela działają przy Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach. 

Rôczimë serdeczno do Lesna!

Kaszubskie_widowisko_obrzędowe_ŚCINANIE_KANI_1.png

Wyświetlony 8127 razy