czwartek, 12 październik 2023 11:47

ROCZNICA NADANIA PATRONATU BŁ. KS. JÓZEFA JANKOWSKIEGO MIASTU I GMINIE BRUSY

16 października br. mija 82. rocznica męczeńskiej śmierci bł. ks. Józefa Jankowskiego. To również 19. rocznica nadania patronatu Księdza Jankowskiego Miastu i Gminie Brusy oraz 20. rocznica nadania imienia Szkole Podstawowej w Czyczkowach.

Obchody Jubileuszu nadania patronatu Miastu i Gminie Brusy odbędą się 15 października br. W kościele parafialnym pw. Wszystkich Świętych w Brusach, o godzinie 11.00, zostanie odprawiona uroczysta msza święta w intencji mieszkańców.

Również w niedzielę, o godzinie 13:00, zostanie odprawiona msza święta odpustowa w kościele w Męcikale. Świątyni tej także patronuje bł. ks. Józef Jankowski.

Z kolei w poniedziałek, 16 października, uroczyste obchody nadania patronatu będzie świętować społeczność Szkoły Podstawowej im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach. Z tej okazji o godzinie 10.00 zostanie odprawiona msza święta w kościele w Męcikale. 

patronat_jankowski_2023.jpg

Wyświetlony 8634 razy