środa, 14 luty 2024 14:10

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 19, 20 i 21.02.2024

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • 19 lutego 2024 w godzinach od 8:00 do 14:30 – Czapiewice Wybudowanie numery: od 1 do 7 oraz 22A, 22B, Małe Chełmy Wybudowanie 8, i przyległe.
  • 19 lutego 2024 w godzinach od 9:00 do 13:30 – Brusy – Jaglie od numeru 20 do 23, i przyległe.
  • 20 lutego 2024 w godzinach od 10:00 do 14:30 – Małe Chełmy od numeru 24 do 31, i przyległe.
  • 20 lutego 2024 w godzinach od 10:00 do 13:30 – Kaszuba numery: 13, 14, 14C, i przyległe.
  • 21 lutego 2024 w godzinach od 8:30 do 13:30 – Małe Chełmy od numeru 14 do 22, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 6059 razy