poniedziałek, 18 marzec 2024 08:49

PUCHAR BURMISTRZA W RĘKACH DRUŻYNY TCOHD

Za nami XXIII Halowy Turniej Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Brus. W sportowe szranki stanęło łącznie 10 drużyn.

Rozgrywki toczyły się w sobotę 16 marca. Drużyny podzielono na dwie grupy, z których do dalszych rozgrywek kwalifikowały się po dwie z najwyższą liczbą zdobytych punktów. Najlepsza czwórka walczyła o puchar burmistrza. Klasyfikacja finałowa przedstawia się następująco:
I miejsce: TCOHD Czapiewice
II miejsce: PRZYJACIELE Z BOISKA Czarniż
III miejsce:  ZENON Brusy
IV miejsce: MLKS TĘCZA Brusy

Organizatorzy nagrodzili również wyróżniających się piłkarzy. Tytuł króla strzelców wywalczył Jakub Łukaszewski  z drużyny TCOHD Czapiewice. Najlepszym zawodnikiem turnieju został Adrian Ziętkowski z drużyny PRZYJACIELE Z BOISKA Czarniż. Doceniono również najlepszego bramkarza. Tytuł ten zdobył Aleksander Kufel z drużyny PRZYJACIELE Z BOISKA Czarniż.

Ponadto przyznano dodatkowe wyróżnienie dla ekipy, która grała najbardziej fair play. Nagrody tej pogratulowano MLKS TĘCZA Brusy.

Zawodnicy przyjęli nagrody i gratulacje z rąk burmistrza Brus Witolda Ossowskiego.

Organizatorem turnieju była Gmina Brusy i Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brusach. Turniej koordynował Albin Kiedrowski. Szczegółowe tabele rozgrywek do pobrania poniżej.

Fundatorami nagród w turnieju byli: Gmina Brusy oraz  PGI2 - Pomorska Grupa Inżynierska.

 

 

Wyświetlony 6242 razy