środa, 01 maj 2024 07:00

Z KART KALENDARZA - 1 MAJA

1 maja obchodzimy Święto Pracy. W bieżącym roku mija tego dnia także 20. rocznica wstąpienia Polski do Unii Europejskiej oraz 9. rocznica nadania imienia ks. kan. Bolesława Śledzia Szkole Podstawowej w Kosobudach. Brusy pamiętają! 

WIĘCEJ O ŚWIĘCIE PRACY ORAZ WSTĄPIENIU POLSKI DO UE>>>>>

WIĘCEJ O NADANIU PATRONATU SZKOLE W KOSOBUDACH>>>>>

Przypominamy! Jutro Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Uczcijmy go razem. Wywieśmy flagi przed naszymi domami. Niech miasto i gmina Brusy będą jutro wyjątkowo biało-czerwone. 

 

729x308

Wyświetlony 5460 razy