czwartek, 16 maj 2024 11:32

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 20-23.05.2024 r.

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • 20 maja 2024 r. w godzinach od 9:00 do 12:30 – Brusy ul. Wybickiego numery: 1, 1A, 2, 8, Harcerska 3, 4, i przyległe.
  • 21 maja 2024 w godzinach od 9:30 do 14:30 – Skoszewo ul. Lipowa 6, Okrężna 8, i przyległe.
  • 22 maja 2024 w godzinach od 10:00 do 14:30 – Zalesie ul. Wąska, Leśna (bez numeru 4), Ogrodowa 26, 39, Słoneczna 16, 18, 30, i przyległe.
  • 23 maja 2024 w godzinach od 8:00 do 11:30 – Brusy ul. Świerkowa 7, 11, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 4998 razy