piątek, 21 czerwiec 2024 10:59

STREFA EURO 2024 I COOLTURE MUSIC LIVE W BRUSACH - TO JUŻ DZIŚ!

Angelika Rzeczkowska, dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Brusach i Dawid Kiedrowicz, jeden z pomysłodawców Coolture Music Live byli dziś (21.06) gośćmi Weekend FM. Darkowi Żuchowiczowi opowiedzieli o szczegółach kolejnej odsłony strefy kibica Euro 2024 i Coolture Music Live. 

coolture-music-live-piatek-1718965296.jpeg

Przypominamy! 

Obie imprezy dziś od godziny 15.00. Całość odbędzie się na placu targowym w Brusach. Na początek mecz Słowacja – Ukraina. O godzinie 18.00 będzie okazja kibicować polskiej drużynie, która zagra z Austrią. Zaraz po meczu koncerty Coolture Music Live. 

Dzisiejszy wieczór publiczność spędzi  z DJem Casprovem i Wojdesem. W sobotę 22 czerwca koncerty wystartują o godzinie 19.00. Wystąpią: Stufka, Alicja Chmielewska, Julia Szczypior i gwiazda wieczoru Roomx. Całość zakończy CML afterparty z Djem Puentą.

________________

WIĘCEJ: https://www.brusy.pl/component/k2/artykul/16338-sportowo-muzyczny-piatek-w-brusach-strefa-kibica-i-coolture-music-live-juz-21-czerwca

CML_dofinansowanie.jpg

 

STREFA_KIBICA_19cz.jpg

 

 

 

 

 

Foto Darek Żuchowicz, grafika Gmina Brusy. 

 

Wyświetlony 5256 razy