wtorek, 17 wrzesień 2024 10:49

#BrusyPowodzianom POWÓDŹ 2024 – MOŻESZ POMÓC!

Burmistrz Brus informuje o organizowanej pomocy rzeczowej dla mieszkańców terenów objętych powodzią. Została uruchomiona zbiórka najpotrzebniejszych rzeczy.

Do magazynu w Samorządowym Żłobku w Brusach (ul. Armii Krajowej) można przynosić:
- żywność o długim terminie przydatności do spożycia,
- środki czystości i higieny osobistej oraz do dezynfekcji,
- butelkowana woda pitna,
- karma dla zwierząt,
- worki na piasek,
- wiadra,
- łopaty,
- szczotki ulicówki,
- taczki,
- latarki,
- osuszacze pomieszczeń,
- chemia gospodarcza,
- buty gumowe,
- rękawice gumowe.

Magazyn jest otwarty zgodnie z harmonogramem:

- 17.09 (wtorek) w godz. 12.00 – 18.00

- 18-20.09 (środa – piątek) w godz. 10.00 – 18.00

- 21.09 (sobota) w godz. 9.00 – 13.00

🟥UWAGA!!! Magazyn otwarty dłużej!
- 23-25 września (poniedziałek - środa) w godz. 10.00 - 18.00

 🟥 Chcesz pomóc i potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z Adamem Mocholem, inspektorem ds. zarządzania kryzysowego Urzędu Miejskiego w Brusach. Zadzwoń pod numer telefonu 535045033. 

 

Ponadto Gmina Brusy przekazała dziś (17.09) na akcję ratunkową dla powodzian 1000 worków za pośrednictwem Powiatu Chojnickiego.

Dalsze wsparcie będzie podejmowane adekwatnie do trwającej sytuacji, w porozumieniu z Samorządami gmin dotkniętych powodzią.

brusy_powodzianom_1.jpg

 

Wyświetlony 3487 razy