czwartek, 26 wrzesień 2024 13:07

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 30.09 - 01.10.2024 r.

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 30 września 2024 r. w godzinach od 8:30 do 13:00 – Męcikał (hydrofornia oraz wieża telefonii komórkowej), i przyległe.

- 1 października 2024 r. w godzinach od 9:00 do 12:30 – Czarniż 2H, i przyległe.

- 1 października 2024 r. w godzinach od 12:30 do 15:00 – Czarniż numery: 29A, 33A, 52, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 2307 razy