środa, 23 październik 2024 09:57

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 31.10.2024 r.

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 31 października 2024 r. w godzinach od 7:30 do 12:00 – Brusy ul. Bolta 1, 2, 3, 5, 7; Derdowskiego 27, 29, i przyległe.

- 31 października 2024 r. w godzinach od 11:30 do 15:00 – Brusy ul. Witosa numery parzyste od 2 do 24, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 1313 razy