wtorek, 05 listopad 2024 15:37

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 13.11.2024 r.

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 13 listopada 2024 r. w godzinach od 8:00 do 14:30 – Czyczkowy ul. Polna numery: 36, 41, 43, 43A, 45, 46, 48, 51, 51A, ul. Główna 35, 37, 39, 41, ul. Czernicka 1, 5, 10, 12, 14, ul. Podgórna 2, i przyległe.

- 13 listopada 2024 r. w godzinach od 9:00 do 14:30 – Brusy ul. Dworcowa numery: 58, 64, 64A, 66, 77, 79, ul. Dębowa od 1 do 5 oraz 9, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 812 razy