piątek, 24 styczeń 2025 14:28

IX SESJA RADY MIEJSKIEJ W BRUSACH

30 stycznia 2025r. (czwartek) o godz. 13.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbędzie się IX sesja Rady Miejskiej w Brusach.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum. 
2. Przyjęcie protokołu z VII i VIII sesji Rady Miejskiej. 
3. Przedstawienie porządku obrad. 
4. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
5. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej. 
6. Podjęcie uchwał w sprawach: 
a) planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Brusach na 2025 rok 
b) rozpatrzenia petycji 
c) wyrażenia opinii do projektu Audytu Krajobrazowego Województwa Pomorskiego 
d) opłaty targowej 
e) opłaty miejscowej 
7. Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.                                      
8. Sprawy organizacyjne.
9. Zamknięcie obrad.  
Wyświetlony 233 razy