piątek, 12 marzec 2021 08:52

ETR

(ETR) Tekst łatwy do czytania


Urząd Miejski w Brusach

Urząd Miejski w Brusach, czyli w skrócie urząd lub gmina znajduje się przy ul. Na Zaborach 1 w Brusach.

1 

Tutaj jest budynek urzędu, w którym pracują burmistrz i urzędnicy.

 

Budynek ma dwa wejścia – wejście główne – to wejście jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych i dla osób z dziećmi na wózkach

2

3

 

oraz wejście drugie - do Urzędu Stanu Cywilnego.

4 

Burmistrz jest kierownikiem urzędu. Burmistrzem Brus jest Witold Ossowski.

5

Burmistrzowi w pracy pomagają Zastępca Burmistrza Brus, Sekretarz Gminy Brusy, Skarbnik Gminy Brusy oraz pracownicy wielu wydziałów.

 

Czym zajmuje się urząd?

 

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie można też wziąć ślub cywilny. W urzędzie zapłacisz podatki.
To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa. Urząd zajmuje się też drogami, chodnikami i ścieżkami rowerowymi.

 

Kontakt z pracownikami urzędu

 

Zapraszamy Was do urzędu od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek   7.00-15.00
Wtorek            8.00-16.00
Środa              7.00-15.00
Czwartek        7.00-15.00
Piątek             7.00-15.00

 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 52 39 69 300.

Możesz też wysłać e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W celu załatwienia sprawy w urzędzie osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

 

  • napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Miejski w Brusach
ul. Na Zaborach 1
89-632 Brusy

  • przynieść pismo do biura interesanta:

BIURO INTERESANTA - to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

 

Jak trafić do biura interesanta?

 Wchodzisz wejściem głównym,

6

gdy wejdziesz do budynku zobaczysz

7

po przejściu, przez widoczne na zdjęciu otwarte drzwi, spojrzysz w prawo - zobaczysz drzwi do biura interesanta.

8

Tak biuro interesanta wygląda w środku.

9

 

Jak trafić do kasy??

 

Kasa znajduje się naprzeciwko biura interesanta.

 

10

 

Toalety dla osób niepełnosprawnych

 

Specjalna toaleta znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia bocznego.

11

 

Jeśli przyjedziesz do nas autem

 

Zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu.
Na parkingu przy urzędzie znajduje się pięć specjalnie oznaczonych miejsc.

 

12

Wyświetlony 10499 razy