W Starostwie Powiatowym w Chojnicach prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
Wydział Geodezji:
1. Ewidencja gruntów i budynków:
- Rejestr gruntów,
- Rejestr budynków,
- Rejestr lokali,
- Rejestr cen i wartości nieruchomości.
2. Geodezyjna ewidencja sieci uzbrojenia terenu.
Wydział Architektury i Budownictwa:
1. Rejestr pozwoleń na budowę obiektów budowlanych,
2. Rejestr pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych,
3. Rejestr zgłoszeń robót budowlanych i zmiany sposobu użytkowania,
4. Rejestr zaświadczeń o samodzielności lokalu,
5. Rejestr zaświadczeń potwierdzających powierzchnię użytkową dla celów dodatku mieszkaniowego,
6. Rejestr samowoli budowlanych i użytkowych,
7. Rejestr spraw różnych,
8. Analiza i studia z zakresu zagospodarowania przestrzennego obszaru powiatu i jego rozwoju,
9. Rejestr pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych,
10. Rejestr inwestycji drogowych.
Wydział Edukacji i Sportu:
1. Rejestr szkół i placówek niepublicznych powiatu chojnickiego.
Wydział Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zdrowia:
1. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
2. Rejestr uchwał, decyzji, postanowień Zarządu,
3. Rejestr umów,
4. Rejestr zarządzeń Starosty,
5. Rejestr skarg i wniosków,
6. Ewidencja stowarzyszeń działających na terenie Powiatu Chojnickiego,
7. Rejestr wydanych identyfikatorów dla pracowników Starostwa Powiatowego
w Chojnicach,
8. Rejestr szkoleń pracowników Starostwa Powiatowego w Chojnicach,
9. Rejestr wypadków przy pracy,
10. Rejestr instytucji kultury,
11. Rejestr wydanych kart drogowych.
Biuro Rady:
1. Rejestr uchwał Rady Powiatu Chojnickiego,
2. Rejestr wniosków i interpelacji radnych Rady Powiatu Chojnickiego,
3. Rejestr wniosków i opinii komisji Rady Powiatu Chojnickiego,
4. Rejestr pieczęci urzędowych,
5. Rejestr pieczątek imiennych oraz stempli.
Biuro Gospodarki Nieruchomościami:
1. Rejestr użytkowników wieczystych,
2. Rejestr podmiotów sprawujących trwały zarząd nieruchomości,
3. Rejestr podmiotów, na rzecz których przekształcono prawo użytkowania wieczystego
w prawo własności nieruchomości, w tym wnoszących opłaty ratalnie,
4. Rejestr podmiotów, na rzecz których dokonano sprzedaży nieruchomości, w tym wnoszących cenę sprzedaży ratalnie,
5. Rejestr podmiotów, na rzecz których oddano nieruchomości w najem, dzierżawę, użyczenie,
6. Rejestr osób będących najemcami lokali mieszkalnych Powiatu Chojnickiego,
7. Rejestr podmiotów w stosunku, do których wydano decyzje administracyjne ustalające odszkodowania za nieruchomości,
8. Rejestr (ewidencja) nieruchomości Powiatu Chojnickiego i Skarbu Państwa.
Wydział Komunikacji i Transportu:
1. Rejestr Ośrodków Szkolenia Kierowców,
2. Ewidencja instruktorów,
3. Rejestr Stacji Kontroli Pojazdów,
4. Ewidencja diagnostów.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa:
1. Rejestr kart wędkarskich,
2. Rejestr kart łowiectwa podwodnego,
3. Rejestr łodzi,
4. Rejestr żywych zwierząt gatunków dzikiej fauny i flory,
5. Rejestr polnych obwodów łowieckich,
6. Rejestr beneficjentów otrzymujących ekwiwalent za wyłącznie gruntów rolnych,
7. Rejestr gruntów wyłączonych z produkcji rolnej,
8. Rejestr gruntów nie wyłączonych z produkcji rolnej,
9. Rejestr przedsiębiorców posiadających zezwolenia na gospodarowanie odpadami.
Wydział Inwestycji i Infrastruktury Drogowej:
1. Ewidencja dróg i ulic,
2. Ewidencja mostów,
3. Ewidencja przejazdów kolejowych,
4. Rejestr umów,
5. Rejestr zatwierdzonych projektów organizacji ruchu,
6. Rejestr wniosków o wszczęcie postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
Udostępnienie informacji publicznej z rejestrów i ewidencji następuje na wniosek na zasadach określonych ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, z wyłączeniem informacji podlegających ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach szczególnych.
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Chojnicach - bip